לאור השינויים הטכנולוגים והמגמות של הפדגוגיה החדשה, נבנים מרחבים מודולריים טכנולוגיים ומעוצבים, מרחבים דינאמים, המזמנים אינטראקטיביות ומותאמים לכל לומד.
המרחבים מאפשרים תהליכי הוראה–למידה–הערכה בדגש על למידה שיתופית ופרסונליזציה. מעודדים למידה מתוך סקרנות ורלוונטיות לעולם האמיתי, התנסות חווייתית ופרואקטיבית.
אנו, מרכז פסג”ה, מאפשרים למורים להתנסות במרחבי אימון ולמידה המותאמים לתהליכי הוראה-למידה-הערכה במרחבים החדשניים ומציעים מגוון מסלולי פיתוח מקצועי בתחום זה:
למידה במרחב מייקרי.
משחק בלמידה – מרחב בריחה, המרכז הישראלי למשחקים.
מנחי משחק בלמידה.
מרחב סימולציה – מרחב אימון והתנסות.
מרחב התנסות ופיתוח למשחקים אינטראקטיביים

מרחב בריחה
המרחב פתוח לאנשי חינוך ולאוהבי משחק אתגרי החולמים לקדם תהליכי הוראה למידה התנסותיים וחווייתיים.
המרכז למייקרים בחינוך
במרכז פסג"ה תל-אביב-יפו מוצעים מסלולי פיתוח לצוותים המבקשים לשלב פדגוגיה מייקרית בבית ספרם.
משחק בלמידה
בסדנה, המתמחה בפדגוגיה משחקית, קיים מאגר גדול של משחקים שפותחו בתחומי הדעת השונים על ידי מורים.
מרכז סימולציה

עיצוב מרחבי למידה
מתוך הכרה בחשיבותו של המרחב הפיזי, אנו בסדנה במרכז הפסג"ה מעצבים, מתכננים, ומפתחים מרחבי למידה.