מרכישת ידע לרכישת מיומנויות
מרכישת ידע לרכישת מיומנויות ומלמידה תחומית ללמידה בין תחומית –
מגוון פרקטיקות למידה כמענה חינוכי מותאם למאה ה-21
• מגישה ירוקה לקיימות רחבה – שילוב העולם החיצוני ולמידה במרחבי חיים כחלק משגרת הלמידה בגן
• בין ה- ME ל- WE – ממיומנויות תוך אישיות, חוסן אישי ותחושת מסוגלות למיומנויות בינאישיות, אינטליגנציה חברתית, אמפתיה לזולת ואחריות חברתית
• משחק ולמידה משחקית לקידום מיומנויות קוגנטיביות ומיומנויות חברתיות ואינטראקציות מיטיבות
• למידה מבוססת פרויקטים בגן – פרקטיקות למידה מבוססות ערך ומקדמות למידת חקר, יזמות ולמידה יצרנית
• ביסוס זהות ומסוגלות מקצועית וביסוס מנהיגות חינוכית בעידן של שינויים ואי ודאות ומתוך מצבי קונפליקט בניהול שותפויות, ממשקים וצוות
למי?
גננות – במסגרות הפסגתיות לפיתוח מקצועי
סייעות – במסגרת התוכנית לפיתוח מקצועי לסייעות
חדש על המדף – מסגרות למידה מקוונות בתש”פ המאפשרות:
• בחירה – מתוך היצע מגוון של קורסים במודלים שונים
• נגישות – למידה מרחוק, בכל זמן ובכל מקום
• התאמה אישית – למידה בקצב אישי בהתאמה ללומד
• למידה עצמאית לצד למידה שיתופית
•מבססות חקר והרחבת הידע, ניתוח של פרקטיקות, תכנון וישום באמצעים מגוונים – הרצאות מקוונות, סרטונים, מאמרים ומחקרים, מצגות וגם מפגשים סדנאיים פנים אל פנים