מה נכלל בתכנון לימודים היברידי TPACK? נקודות מוצא לתכנון |
|
ידע תוכן וידע פדגוגי PK | CK בתכנון לימודים היברידי יש להתייחס לשאלות הבאות: • מהו הידע החדש אותו רוצים ללמוד/ללמד |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים דף הנחיה ובו פירוט על נקודות להתייחסות בתכנון לימודים היברידי ופרקטיקות יישומיות לתכנון מהלך הוראה היברידי בדגש על ידע תוכן וידע פדגוגי. ***מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעץ אישי ותמיכה פדגוגית דיגיטלית | |
ידע טכנולוגי TK מה צריך לעשות? • הגדרה מחדש של מרחבי הלמידה הפיזיים והדיגיטליים |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים דף הנחיה ובו פירוט על פרקטיקות יישומיות לתכנון מהלך הוראה היברידי בדגש על ידע טכנולוגי. בדף ההנחיה תמצאו מידע מפורט על סביבות ניהול הלמידה בענן, על סוגי כלים דיגיטליים והתאמתם לפדגוגיה, דגמי הוראה, מחוונים והנעה לפעולה. ***מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעץ אישי ותמיכה פדגוגית דיגיטלית. |
|
הערכה כדאי לחשוב על הדברים הבאים: • מדדי הצלחה- SMART (ספציפיים, מדידים, ישימים, מציאותיים ורלוונטיים) |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים דף הנחיה ובו פירוט על דרכי הערכה, מודל להערכה, מחוונים להערכת יחיודת לימוד א-סינכרוניות וסינכרוניות, מחווני הערכת תלמידים את עצמם והערכת עמיתים וכמובן, כלי נערכה דיגיטליים. ***מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעץ אישי ותמיכה פדגוגית דיגיטלית. |
|