מה נכלל בהבניית תרבות בית ספרית? |
|
מוטיבציה והתנעה • תיווך התכנית לתלמידים ושיח בנושא |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים דף הנחיה בו תוכלו למצוא רעיות לצעדים פרקטיים ליצירת תרבות בית ספרית, החל מהגדרה מחודשת של תפקיד המורה, רתימת הצוות, חשיבות הבהרת הרצון בשינוי ועד להתנעת המהלך. ***מזמינים אתכם לייעץ אישי, ליווי ותמיכה |
|
הדרכה וליווי
• סדירויות ההדרכה והליווי בשטח בהתאמה ליעדים שהוגדרו |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים דף פעולה בו תוכלו לכתוב את היעדים שהצבתם לעצמכם ולבחור את הצעדים הנדרשים בפיתוח המקצועי כדי להשיג את היעדים. את הדף ניתן להשלים באופן אישי/צוותי או בית ספרי ואף לתלמידים, דרך להשגת יעדים. ***מזמינים אתכם ליעץ אישי, ליווי ותמיכה מצוות הפסג”ה |
|
חוסן ומענה רגשי בתוך אתגרי פתיחת השנה החדשה על כל היבטיה, ההיברידיות, הגמישות, בתוך אי הודאות נדרש חוסן, החוסן לא נובע מעצמו אלא נתמך בתהליכים שונים. • פיתוח חוסן בקרב סגלי ההוראה- ליווי ותמיכה בצוות החינוכי שיאפשרו לו לפתח תחושת מסוגלות וחוסן; קבלת כלים בהתנהלות השוטפת עם התלמידים והוריהם. • חיזוק מיומנויות הלמידה מרחוק תוך התייחסות לשונות בין תלמידים ושונות מגדרית • צרכים ומענים רגשיים וחברתיים • קידום שיח רגשי |
|
אנחנו, מרכז פסג”ה, מציעים כלים ורעיונות לפעולות היכולות לקדם חוסן נפשי גם לתלמידים וגם לסגלי ההוראה, פרקטיקות אלו ילוו אתכם לאורך השנה בהתמודדות עם העמימות המתלווה לתקופה לא פשוטה זו. ***מזמינים אתכם ליעץ אישי, ליווי ותמיכה מצוות הפסג”ה |
|