מסלול משולב

מסלול משולב

מה זה בעצם?

יצרנו בעבורכם ארבעה קורסים העוסקים בפדגוגיה ופרקטיקות יישומיות.
הקורסים מורכבים מ30 שעות המתחלקים כך:
10-20 שעות
בליווי מנחה בלמידה סינכרונית / א-סינכרונית / ופנים אל פנים
והשאר
בלמידה עצמית או בבחירה בין משימות.

במסלול זה 30 שעות גמול ההשתלמות  מוכרות לשנת הלימודים תשפ”א

 

פירוט הקורסים:


למידה משולבת בלנדד לרנינג (Blended Learning)
מנחה: רוית ראשי – 20 שעות >>> 10 שעות על בלנדד לרנינג ו- 10 שעות על למידה שיתופית
למידה עצמית לבחירתכם בין:
10 שעות מודולת פורצי דרך על חשיבה מסדר גבוה או למידה עצמית של 10 שעות בחירה באחד משלושה מיני-קורסים בקמפוס IL
למי מיועד? פתוח לכולם
הרווח ללומד: היכרות עם כלים דיגיטליים ופרקטיקות הוראה שבעזרתם ניתן ליישם הוראת בלנדד ולמידה
להרשמה בתיק-תק קורס מספר 464

__________________________________________________________________________________________________________

ניהול משברים בסביבת העבודה שלי והתנהלות יצירתית
מנחה: לימור אטד- 12 שעות – כלים פרקטיים לניהול משברים בסביבת העבודה
למידה עצמית: 18 שעות – למידה ממקורות מידע אודות יצירתיות
למי מיועד? פתוח לכולם
הרווח ללומד: המשתתפים יצאו עם שיטות וכלים מעשיים בשיטת א.ה.ב.ה הייחודית להתנהלות עניינית,יצירתית ואופטימית במצבי משבר ושחיקה וילמדו להתנהל ביעילות ובתקשורת אפקטיבית במרובע הקשרים הורים – ילדים – קולגות – מנהלים בעיצומם של שינויים פתאומיים. יישומים פרקטיים בכתה של התנהלות יצירתית.

להרשמה בתיק-תק קורס מספר 460

__________________________________________________________________________________________________________

מעורבות לומד בעידן הניו-מדיה והזדמנות לשינוי
מנחה: מיטל פיננסר 10 שעות – לוקחים את הדברים הטובים מתקופת הקורונה וממנפים לשגרה
מנחה: גלית שטיין 15 שעות – כלים דיגיטיליים לבניית מעורבות רגשית
למידה עצמית: 5 שעותחקר מערך שיעור
מיועד: פתוח לכולם
הרווח ללומד: יישום הטכניקות לבניית מעורבות רגשית בבניית שאלון אישיות דיגיטלי עם uQuiz. יצירת מאגר רכיבי למידה אינטראקטיביים ואינפוגרפיקה באמצעות Genially. חשיפה למרחבי למידה. הצגת מעגלי השפעה בשדה לך. בניית מערך שיעור.

להרשמה בתיק-תק קורס מספר 461

__________________________________________________________________________________________________________

איך לבנות כתה מצמיחה ולעורר מוטיבציה בלמידה
מנחה: ד”ר יוני צ’ונה 12 שעות – טכניקות לקידום תקשורת מקרבת ושיח רגשי בכיתה. זיהוי תוקפנות רכה וסמויה והתמודדות עימה
מנחה: פורצי דרך ברנקו וייס 10 שעות תפיסה הוליסטית הנותנת מענה לסגנונות לומדים שונים, תכנון יחידות דיפרנציאליות.
למידה עצמית: 8 שעות – להפסיק את הדחיינות ולעורר מוטיבציה
מיועד: פתוח לכולם
הרווח ללומד: התנסות בבניית מערכי למידה.
גזירת עקרונות וגיבוש דרכי פעולה / בניית יחידה לעבודה עם לומדים. 

להרשמה בתיק-תק קורס מספר  465

__________________________________________________________________________________________________________