למידה מבוססת מקום
- האם אי פעם אספתם את ה”פקלאות” ועברתם למקום אחר במחשבה שמשנה מקום משנה מזל?
- מה היה בסיפור או בסרט שסחף אתכם למחוזות אחרים ?
- כיצד תייצרו התערבות בחדר הכיתה או בשדה הבור הסמוך, כך שיהפוך למרחב מיטבי?
סוגיות אלו ונוספות, עוסקות במושג ‘מקום’; מושג רבוד המקפל בתוכו מנעד רחב של משמעויות ופרשנויות משדות שונים.
במְקוֹם מִפְגָּש נתבונן במקומות, דרך משקפי האנתרופולוג, האדריכל, האקולוג, ההיסטוריון והאומן.
המרחב הוא ספר לימוד עשיר ודינמי, וכיום אנו יודעים שלמידה מתקיימת בכל זמן, בכל מקום, ומכל מפגש. מתוך כך, במְקוֹם מִפְגָּש תתוודעו באופן חוויתי ללמידה מבוססת מקום כפדגוגיה שהיא: רלוונטית ללומדים, מתבססת על הקשרים של ידע קודם וחיבור לידע חדש, מעוררת רגש ומניעה לפעולה אקטיביסטית במקום. (הרחבה).
*The Floating/ Cinta Vidal
המפגשים מהווים הזדמנות יוצאת דופן לפיתוח הקריירה שלכם בהיבט אישי ומקצועי. בעולם שבו לתחומי העניין הפרטיים הולך ונהיה מקום משמעותי יותר, גם בעולם התעסוקה, למידה מבוססת מקום היא דרך מרתקת ליצירת ממשקים בין הפרטי למקצועי ובין המורה לקהל הלומדים.
איך לומדים?קורס היברידי ברובו א-סינכרוני |
למי מתאים?עובדי.ות הוראה ובעלי תפקידים, יסודי עד תיכון, שרוצים להתוודע ולהתנסות בלמידה מבוססת מקום שמזמנת למידה התנסותית במרחב, מגוונת את דרכי ההוראה והלמידה, ומזמנת ערוץ ייחודי לפיתוח קריירה ולהתפתחות אישית. |
גלית וינטראוב – בעלת תואר ראשון באדריכלות, תואר שני בחינוך ותעודת הוראה טכנולוגית.
מפתחת ומנחה תוכניות הוראה רב תחומיות באדריכלות ובגאוגרפיה. מאמינה בלמידה התנסותית כמפתח לחוויה אישית המייצרת למידה משמעותית. |