בינה מלאכותית בכיתה
אילו מערכות יחסים נפתח עם המכונות? איך נכין את דור העתיד לעולם רווי בינה מלאכותית? מהו הערך של היצירתיות האנושית בעולם של כלי AI גנרטיביים (יוצרי תמונות, וידאו, אוודיו וטקסט)? איך נרתום את כלי הבינה המלאכותית ליזמות חינוכית? בשאלות אלו ועוד נתעמק בקורס.
מנחי המסלול:
תום הגלעדי וד”ר לימור ליבוביץ
במסלול הכשרה זה נצלול לעומק עולם הבינה המלאכותית וממשקה עם עולמות החינוך, בוגרי המסלול יזכו להיכרות עמוקה עם כלי בינה מלאכותית מרכזיים, סוגיות אתיות וחברתיות הנוגעות לנושא והתנסות בכלים בהקשר מעשי ורלוונטי לתחומי עיסוקם.
ההתמחות הינה מסלול פיתוח מקצועי בן שנה (60 שעות).
מה לומדים?
שנה א’ (60 שעות)
הקורס יתקיים באופן היברידי (פיזי, סינכרוני ואסינכרוני)
במהלך הקורס נתעמק בסוגיות שונות הנוגעות לממשק שבין הבינה המלאכותית לחינוך במספר מישורים ובניהם :
• מישור הכלים – היכרות עם כלי בינה מלאכותית שונים בשירות תהליכי הוראה ולמידה
• מישור המשמעות – מהי המשמעות התרבותית, חברתית של כניסת הבינה המלאכותית למרחב האנושי ומהן ההשלכות על עולמות החינוך
• מישור היזמות – כיצד ניתן לרתום את כלי הבינה המלאכותית לצורך פתרון בעיות עולם אמיתי בזירת החינוך
איך לומדים?המפגשים יתקיימו בימי חמישי בין השעות 16:00-19:00 אחת לשבועיים הלמידה סינכרונית, וא-סינכרונית וחלק מהמפגשים ייערכו פנים אל פנים. |
למי מתאים?אנשי ונשות חינוך מכל שכבות הגיל והמגזרים |
תנאי קבלה
|