מסלול ניהול כתה ואקלים כתתי
כלים מפתיעים לניהול כיתה ושיפור האקלים הכיתתי מתוך חקר המוח ותפיסת עולם מיוחדת. כשטכנולוגיה ופדגוגיה נפגשים ומאפשרים לנו לקבל ולהכיל את התלמידים כפי שהם.
מנחת המסלול:
ד”ר רן גבע
בוגרי התוכנית ירכשו ידע רחב מתוך חקר המוח, אוריינות דיגיטלית, אופני למידה ובעיות התנהגות וירעננו את תפיסותיהם הפדגוגיות. ידע מעמיק שיעשיר את סל הכלים למענה מדוייק ויצירתי לכיתה ההטרוגנית ובמקביל לפיתוח יכולת הכוונת מורים עמיתים, לעבודה מפרה ויעילה
מה לומדים?
שנה א’ (60 שעות)
נושאים מרכזיים בשנת הלימודים הראשונה:
• הבנת התלמידים המתקשים בלמידה ובקשב
• כלים וכלים טכנולוגיים לחיבור תלמידים המתקשים בקריאה ובכתיבה ללמידה
• כלים וכלים טכנולוגיים לחיבור תלמידים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז ללמידה
• התמודדויות עם מצבים בלתי נשלטים שלנו ושל התלמידים במהלך הלמידה.
• כלים טכנולוגיים המאפשרים לכלל התלמידים להתחבר ללמידה.
• כלים להתמודדות עם בעיות התנהגות כמקור להעצמת המורה כדמות משמעותית עבור התלמידים.
איך לומדים?המפגשים מתקיימים בימי חמישי אחת לשבועיים. |
למי מתאיםרכזות ורכזים פדגוגיים. |
תנאי קבלהשליטה מלאה ביישומי אופיס. |