החופש ללמד

בכל מה שאנחנו עושים אנחנו מאמינים בלמידה מתוך מוטיבציה פנימית.

אנו עושים זאת באמצעות תכנים אינטרנטיים שמשלבים התפתחות תודעתית עם כלים מעשיים ופרקטיים למחר בבוקר.

קורס הדגל של “החופש ללמד”: למידה התנסותית בכלים מתוקשבים

מבחינתנו, למידה משמעותית היא לא סיסמה אלא דרך חיים. לכן, בקורס שלנו לא תשמעו הרצאות על למידה משמעותית, אלא תתנסו בה בעצמכם.

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק ומביאה לפתחה של מערכת החינוך הזדמנויות מגוונות לקידום ההוראה והלמידה. כלים ומערכות שונות נכנסים לשימוש, אך פעמים רבות אין הם יוצרים שינוי של ממש בתרבות הפדגוגית. השימוש הרווח הוא ברמה טכנולוגית-בסיסית, ואילו השימוש הפדגוגי העמוק נותר נחלתם של יחידים.

יש מורים שאוהבים לשלב בעבודתם טכנולוגיה ותקשוב. לעומתם, יש מורים שנמאס להם כבר לשמוע את המילה “תקשוב”.

לאיזו קבוצה ניתן לשייך אותך?

האמת היא שזה לא ממש משנה – כך או כך, הקורס שלנו יכול לתת לך המון!

אנחנו רוצים ללמד אותך לא רק לבנות פעילויות למידה מתוקשבות בהתאם למטרות הפדגוגיות שלך, אלא להעניק להן ערך אמיתי. הקורס שלנו ילמד אותך ליצור סקרים, דיונים, פעילויות שיתופיות ועוד, כשהמטרה היא להעניק לך ארגז כלים שיאפשר לך ליישם את כל התכנים בכיתה כבר ממחר בבוקר.

את הקורס למדו כבר למעלה מ-1000 מורים, שמתארים אותו כמהנה ואפקטיבי במיוחד.

לקורס שלנו מאפיינים ייחודיים:

שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה – כל אחת מיחידות התוכנית עוסקת בעקרון פדגוגי, ומדגימה אותו באמצעות כלים מתוקשבים שמתאימים ליישומו של עקרון זה.

Modeling – כל אחת מיחידות התוכנית כוללת פעילויות מתוקשבות שבהן הלומדים מתנסים בעצמם ביתרונות של הכלים המתוקשבים שבתוכנית. במובן זה, המורים חווים על בשרם למידה משמעותית שכוללת שימוש בכלי התקשוב, כתנאי מקדים להיותם גורמים מובילים של למידה מעין זו במסגרת ההוראה שלהם.

יישום ובקרה – התכנית כולה מכוונת את הלומד ליישם את הנלמד, ומטלות התוכנית הן בנייה בפועל של פעילויות ותהליכי למידה מתוקשבים.

תמיכה שוטפת – התוכנית כוללת ליווי ותמיכה באופן שוטף ע”י צוות “החופש ללמד”, כך שהלומד יכול להתייעץ בנוגע להפעלת פעילויות מתוקשבות וכן להיעזר במקרה שיש בעיה כלשהי.