כדי לקדם ערכים הומניסטיים ודמוקרטיים בגישת הפדגוגיה האקטיביסטית לחינוך אזרחי פעיל, אפשר ללמוד מהמחקר בתחום העוסק בהגדרה חדשנית של תפקיד אנשי החינוך כמי שיש בידם האחריות והיכולת לקדם אזרחות פעילה ולעודד לומדים עצמאיים.
כדי לקדם ערכים הומניסטיים ודמוקרטיים בגישת הפדגוגיה האקטיביסטית לחינוך אזרחי פעיל, אפשר ללמוד מהמחקר בתחום העוסק בהגדרה חדשנית של תפקיד אנשי החינוך כמי שיש בידם האחריות והיכולת לקדם אזרחות פעילה ולעודד לומדים עצמאיים.